« Sluit menu

Wachttijden

Cirya publiceert haar wachttijden volgens de regels van de Nederlandse Zorgautoriteit, hier kunt u meer over lezen op www.nza.nl. De behandeling wordt gelijk na de intakefase gestart. 

“Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intake gesprek krijgt, en dat binnen 10 weken vanaf de intake, de behandeling is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).”

Helaas, hebben wij momenteel een cliëntenstop voor verzekerden van CZ (inclusief CZdirect, OHRA en Delta Lloyd) en VGZ (inclusief Univé, Zekur, Bewuzt, IZZ, IZA, SZVK en Zorgzaam). U kunt contact opnemen met de afdeling zorgadvies van uw verzekeraar, hier kunt u desgewenst aangeven dat u uw behandeling wilt krijgen bij Cirya. 

Bekijk hieronder uw wachttijd


Bijgewerkt op: 01-11-2018

Hulp nodig? Schrijf u in via ons inschrijfformulier

Inschrijven

Kwaliteitsstatuut  -   Professioneel statuut  -   Privacyverklaring  -    -  No show

Webdevelopment door de Haan online marketing